Tvedestrand folkebibliotek

Helhetlig leseopplæring: leseglede og tidlig innsats
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Helhetlig leseopplæring: leseglede og tidlig innsats
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.41 Hje
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2014
Noter
  • Dette heftet viser hvordan ulike lesemetoder kan ses i sammenheng, og hvordan skole, barnehage, SFO/Aktivitetsskolen, skolebibliotek og hjemmet sammen kan hjelpe barnet til å bli en god leser -en leser som opplever leselyst og leseglede. Innhold: Del 1 Prioriteringer i leseopplæringen Lesemetoder Organisering Materiell Samarbeidspartnere Del 2 Helhetlig leseopplæring Høytlesing Språkleker Veiledet lesing Lyd- og bokstavinnlæring Å skrive seg til lesing / veiledet skriving Bibliotek Stillelesing/fritidslesing/egenlesing Evaluering og refleksjon rundt fokusområdene Del 3 Helhetlig leseopplæring og læreplanverket for Kunnskapsløftet Spangereidmodellen i lys av læreplanverket
ISBN
  • 978-82-7841-872-7
Tilgjengelige
  • 2/2
Venteliste
  • 0 (0)
*00001530nam  22002531  4500
*00185438
*008200908s2014    no     ar         00nob 9
*015  $a150329980$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-7841-872-7$bheftet
*025  $a9788278418727
*040  $aBokbasen AS
*0820 $a372.41$zh$223/nor
*090  $c372.41$dHje
*10010$aHjellup, Line Hansen$d1971-$jNO$0(NO-TrBIB)14045652$8f
*24510$aHelhetlig leseopplæring$bleseglede og tidlig innsats$cLine Hansen Hjellup
*260  $aOslo$bPedlex$c[2014]
*300  $a69 sider$billustrasjoner$c24 cm
*520  $aDette heftet viser hvordan ulike lesemetoder kan ses i sammenheng, og hvordan skole, barnehage, SFO/Aktivitetsskolen, skolebibliotek og hjemmet sammen kan hjelpe barnet til å bli en god leser -en leser som opplever leselyst og leseglede. Innhold: Del 1 Prioriteringer i leseopplæringen Lesemetoder Organisering Materiell Samarbeidspartnere Del 2 Helhetlig leseopplæring Høytlesing Språkleker Veiledet lesing Lyd- og bokstavinnlæring Å skrive seg til lesing / veiledet skriving Bibliotek Stillelesing/fritidslesing/egenlesing Evaluering og refleksjon rundt fokusområdene Del 3 Helhetlig leseopplæring og læreplanverket for Kunnskapsløftet Spangereidmodellen i lys av læreplanverket
*650 0$aLese- og skriveopplæring$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aLese- og skriveopplæring$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aGrunnskolen$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aGrunnskolen$2Bokbasen AS$9nno
*90010$aHansen Hjellup, Line$zHjellup, Line Hansen$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Tvedestrand folkebibliotek372.41 Hje
Ex2Tilgjengelig Tvedestrand folkebibliotek372.41 Hje